У основі компанії DCSHOECOUSA завжди лежав простій принцип: забезпечити ськейтбордістов кращим взуттям для катання. На всьому протязі розвитку фірми цей принцип завжди залишався головним. Традиції якості DC грунтуються на їх відданості скейтбордингу і тих, хто розділяє їх пристрасть. Ідея DC народилася в 1993 році, коли Кен Блок, Деймон Уей і їх партнер по бізнесу Клайтон Блейм вирішили зробити таке ськейтбордічеськую взуття, яке мало б хорошу якість і відповідало б високим експлуатаційним вимогам. Незадоволений консервативним видом взуття і експлуатаційними характеристиками Кен Блок, хотів почати використання нових технологій, що вивело б її на якісно новий рівень, а також придумати особливі дизайни, щоб виділити ськейтбордічеськую взуття із загальної маси. Кен і Даймон знали, які характеристики необхідні взуттю, щоб забезпечити виконання складних трюків і відповідати унікальним вимогам скейтбординга. Вони обидва каталися з самого дитинства, а молодший брат Деймона, Денні Уєй (Danny Way) до цих пір є одним з кращих верт-ськейтеров миру. Подіни став першим райдером DC. Маючи авторитетного райдера, фірма придбала поважане ім'я, яке почали дізнаватися ськейтери, а висока технічна Денні надала істотну допомогу в розвитку взуття, яке стане його іменний про-моделью. Канадець Колін Маккей (Colin Mckay) став другим райдером DC, незабаром вийшла і його про модель. Перші рекламні проекти з'явилися в журналах в 1994 році, це були фотографії Денні Уея, що стоїть біля стіни, на якій висів плакат з його взуттям. Наступна серія рекламних проектів була естетичнішою, як і зараз на ній комбінувалися живописні фотографії із зображенням трюків, на тлі індустріальних пейзажів.
У магазинах продукція DC з'явилася тільки рік потому, у зв'язку з утрудненнями у виробництві. Поштовхом послужила несподівана зустріч Даймона Уея з Джаєм Бовком (Jay Bovkom) в маленькому сімейному взуттєвому магазинчику. Вони завели розмову про взуття і виявилось, що Джай - сертифікований ортопедичний технік, велику частину свого життя що займався взуттєвою справою. У нього також були обширні зв'язки у взуттєвій індустрії з фабрикантами і сировинними джерелами, що знаходилися на Далекому Сході. Він встав в розділ виробництва компанії і його досвід сприяв подальшому розвитку компанії. У міру того, як Джей вирішував питання з сировиною для виробництва, а Клай день за днем займався справами фірми, DC стала готова займатися дослідницькою роботою і розвитком фірми в прискореному темпі.
2002 рік схоже знову стане для фірми епохальним. У 4 райдеров (Подіни Уея, Роб Дірдека, Стівві Уїльямса) за останніх 2 року вишли в продаж нові промоделі тапок. Для кожної моделі компанія приготувала рекламний ролик присвячений певному ськейтеру і його новим кросовкам. Кожен ролик є не просто катанням на позамежно високому рівні, але і забавну історію, що відбувається з одним з райдеров. Наприклад, в ролику Роба Дірдека він відносить ноги від натовпу збожеволілих прихильниць, попутно роблячи 50-50 по рейлу сходинок в 20 і kikcflip з вантажівки, що стоїть на світлофорі. Сюжет про те як знімали цю рекламу можна побачити в On video за літо 2001. Що, скажіть, видатного в цих рекламах? А то, що восени цього року, вперше в історії скейтбординга, реклами ськейтової компанії були показані на загальнодоступному телеканалі. Безумовно, це сприятиме розвитку ськетбордінга. І можливо хоч би в Америці (показ реклам в інших країнах поки не планується) товстосуми з міських адміністрацій зрозуміють, що катання на ськейте - це не спосіб проведення часу недоумкуватих вандалів, з яким треба боротися, оголошуючи скейтборд поза законом, а цілком гідне заняття, яке куди краще і здоровіше, ніж наркоманія або алкоголізм.
Компанія DC була, є і буде в авангарді скейтборд індустрії.